Nordic Group cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de
Specialist SSM.Domiciliul candidatului: Bucuresti.
Sarcini si responsabilitati:
- Organizeaza si coordoneaza activitatea de prevenire si protectie, stabilind si urmarind implementarea planurilor de actiuni care sa asigure un mediu de lucru sigur;
- Administreaza procesele specifice SSM, PSI;
- Mentine legatura cu furnizorii de servicii de sanatate si securitate in munca si functioneaza ca interfata intre acestia si companie;
- Stabileste masurile corective, pe baza auditurilor (interne sau externe) si se asigura ca acestea sunt realizate astfel incat sa duca la prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a personalului;
- Coordoneaza programele de instruire a angajatilor pe teme SSM si PSI;
- In cazul unor accidente investigheaza cauzele producerii acestora impreuna cu responsabilul zonei in care s-a produs;
- Coordoneaza activitatile de evacuare si interventie in caz de necesitate;
- Mentine la zi cunostintele si schimbarile legislative pe activitatiile din responsabilitate;
- Asigura implementarea, in cadrul companiei, a schimbarilor survenite in urma modificarilor legislative;
- Cunoaste reglementarile legale relevante în ceea ce privește siguranța la locul de muncă, a riscurilor, management de mediu, PSI si ISCIR;
- Asigura suportul necesar pentru instruirea SSM pentru angajați, contractori și vizitatori in cadrul companiei;
- Ofera suport pentru toate departamentele in ariile de responsabilitate;
- Realizeaza audituri (in cadrul ariei de activitate) in cadrul companiei in vederea identificarii potentialelor neconformitati, publica masurile de corectie si urmareste implemantarea acestora;
- Participa la evaluarile riscurilor de baza si complexe;
- Colaboreaza cu toate autoritatiile si organismenle de certificare din aria de responsabilitate in vederea mentinerii unei relatii stabile si bazata pe incredere reciproca;
- Intocmeste, publica si transmite catre autoritatiile responsabile, toate raportarile necesare, precum si documentele cerute de catre acestea;
- Organizeaza, coordoneaza si urmareste actiunile definite in cadrul intalnirilor CSSM.
Profilul candidatului:
Studii:
- Studii superioare, preferabil tehnice;
- Curs inspector SSM;
Experienta:
- Experienta in domeniu min. 2 ani;
Cunostinte necesare:
- Legislatia specifica;
- Operare pe calculator: Word si Excel nivel mediu;
Aptitudini si deprinderi necesare:
- Abilitati de comunicare foarte bune;
- Bune abilitati de organizare
- Orientat spre rezolvarea problemelor
- Gandire analitica;
- Spirit de initiativa;
- Seriozitate;
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
- Rezistenta la stres;
- Permis auto.