PARTENERI

A-27

A-27 este detinatorul brandului Bontà Divina, fondat în 1978. Este specializat in producerea si vanzarea deserturilor proaspete de patiserie tipice traditiilor nationale si internationale.

Deserturile proaspete Bontà Divina provin din experienta unui mare bucatar de deserturi care cauta cele mai bune ingrediente pentru a obtine retete ideale in gust si echilibrul nutritional.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

AIA

Aventura AIA – Agricola Italiana Alimentare a inceput la finalul anilor 60, devenind pe parcurs unul dintre cele mai importante branduri din Italia, recunoscut pentru produsele din carne de pasare.

Datorita produselor de inalta calitate, combinate cu o viziune futurista, AIA a devenit primul producator italian de produse alimentare din Europa din punct de vedere al inovatiei. AIA creeaza, provoaca si modifica regulile jocului. Inventeaza si reinventeaza retetele clasice.

In ultimii 30 de ani, AIA si-a surprins clientii cu inovatii, al caror gust si aroma a fost de fiecare data apreciat de consumatori.

De la Wudy (1985) la Dakota (2013), noile nume au devenit recunoscute la nivel international, parte a obiceiurilor alimentare de zi cu zi multumita dorintei de inovare specifica ADN-ului AIA.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Anul 1985 a reprezentat lansarea brand-ului AIA Wudy, primul crenvurst din carne de pui cu un gust usor si delicios. Astazi este un lider de piata. 

Nordic a lansat AIA si brand-ul Wudy in Romania in 2010. La momentul respectiv, Wudy erau crenvurstii din pui si curcan cu cel mai mare continut de carne de pe piata din Romania (peste 88%). Reteta Wudy a fost constant imbunatatita si adaptata cerintelor consumatorilor.

Disponibil intr-un sortiment variat de marimi si specialitati pentru fiecare gust: clasic cu carne de pui si curcan sau umplut cu branza, Wudy este alegerea potrivita in orice moment al zilei datorita timpului rapid de pregatire.

Dakota este noul brand pentru carnati AIA, avand la baza o reteta din carne de curcan cu aroma unica si surprinzatoare. Carnatii Dakota se disting prin faptul ca sunt fara gluten, fara agenti de colorare si agenti de imbunatatire a aromei.

ALVORADA

Alvorada este o companie de prajire si ambalare a cafelei infiintata acum mai mult de 60 ani in Vienna, brandul fiind cunoscut si in Romania de mai mult de 40 ani.

In acest an Alvorada adopta o noua imagine si un nou ambalaj, iar gama se extinde, pastrand profilul de gust vienez si tehnologia lenta de prajire a cafelei.

BRANDURI:

Brand-ul Alvorada are sortimente care sa satisfaca gusturile tuturor consumatorilor: Wiener Cafe, Cafe Do Mocca, Cafe Italiano, Crema Espresso si Crema della Creme.

Wiener Cafe reprezinta cultura vieneza a cafelei. Cafeaua ideala la ibric sau la filtru pentru micul dejun.

Cafe do Mocca are un gust deplin si o savoare puternica, recomandata la ibric la pranz sau seara.

Cafe Italiano se recomanda la filtru sau in aparatele automate de espresso, pentru o ceasca cu crema densa si consistenta, specifica unui espresso perfect.

Crema Espresso are gust modern si puternic, apreciat de toti iubitorii de cafea espresso.

Crema della Creme are un gust fructat, cu o mare complexitate de arome.

BOLTON GROUP

Bolton Group produce si comercializeaza o gama larga de bunuri de consum de calitate superioara, portofoliul incluzand branduri prestigioase prezente in peste 120 de tari.

Astazi RIO Mare este prezent in peste 45 de tari, numarul 1 atat in Europa, cat si in Romania, pe segmentul conservelor pe baza de ton. Produsele sale premium intr-o gama complexa si variata ofera gramaje optime pentru o masa echilibrata cu ton, legume si cereale.

Cu o experienta de peste 60 de ani Rio Mare garanteaza mereu cea mai buna calitate in procesul de productie.

BRANDURI:

Povestea RIO Mare a inceput in 1965, cand a fost fondat Trinity Alimentari SpA, devenit Bolton Alimentari SpA. Atunci a fost construita la Cermenate (Como), fabrica de procesare a tonului care a devenit cea mai mare din Europa si lider de piata in Italia, in 1970, cu celebra conserva roz.

In 2011, RIO Mare lanseaza proiectul "Calitate responsabila", garantand pescuitul durabil şi protecţia ecosistemului marin, prin folosirea metodei de pescuit Pole & Line.  

Mai multe informatii aici.

CASA AZZURRA

Casa Azzurra ofera tot ce este mai bun din traditia italiana pentru branzeturi, reunind intr-o selectie de exceptie specialitati din Sicilia, Toscana, Lombardia, Emilia Romana si Campania. Brand-ul Casa Azzurra si-a construit reputatia folosind doar retete traditionale, lapte de cea mai buna calitate si expertiza specialistilor italieni.

Mozzarella, parmigiano reggiano DOP, grana padano DOP, mascarpone, ricotta si mozzarella de bivolita... o gama de branzeturi autentice italiene, strans legate de cultura si experienta zonei de productie.

Casa Azzurra isi propune sa ofere tot ceea ce este mai bun din traditia italiana pentru lactate: de la branzeturi proaspete alese cu atentie pana la branzeturi dure, maturate incet, cu rabdare pentru a oferi toata savoarea Made in Italy.

Mai multe informatii aici

BRANDURI:

CONO KAASMAKERS

CONO KAASMAKERS are in portofoliul sau brand-ul GOUDA BEEMSTER. Aceasta provine dintr-o regiune speciala din Olanda, patrimoniu UNESCO numita Polder Beemster. Zona a fost recuperata din mare in anul 1612 si este la 4 metri sub nivelul marii. Solul unic al lui Beemster este foarte bogat in minerale, dand laptelui un gust mai puterinc si mai dulce.

Pentru a obtine cele mai cremoase si mai gustoase branzeturi din Olanda, laptele este prelucrat sub indrumarea maestrilor Beemster, ei folosind tehnici traditionale de artizanat si o reteta secreta. Touche-ul final in obtinerea branzeturilor Beemster este dat de maturarea in depozite speciale, pe rafturi de lemn si in conditii naturale.

               

BRANDURI:

CORNU BOULANGERIE

Cornu Boulangerie este o companie de familie ce este prezenta pe piata produselor de brutarie si patiserie artizanale, specific elvetiene, inca din 1934. Cu 6 fabrici in Europa, dintre care una in Romania, Cornu S.A., este liderul european pentru produsele twist din aluat de foietaj.

Din 2008, Cornu S.A., a achizitionat compania Roland Morat si astfel familia Cornu se concentreaza pe dezvoltarea si promovarea filozofiei "Calitate si Traditie Elvetiana".
Astazi portofoliul companiei este compus din: saleuri twist si mini-twist, swiss apero, swiss flute, produse fara gluten (paine crocanta si paine feliata si prajita), apero mix si mini portii.

Gama de produse Roland este destinata oricarui moment de consum.
Roland este o companie inovativa, ce investeste in permanenta in: dezvoltarea de produse noi, certificari, tehnologie si promovare.

http://www.roland.ch/en/680/Company.htm

BRANDURI:

DIEMME

Caffe Diemme este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cafea din Italia, compania fiind fondata in 1927 de familia Dubbini.

Brand-ul imbina traditia cu tehnologiile moderne, plecand de la modul traditional in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile moderne folosite la prajire si ambalare, fara a face cel mai mic compromis calitativ in tot acest proces.

Caffe Diemme si-a extins in timp domeniul de activitate detinand un lant international de cafenele cu locatii atat in Italia, cat si in Dubai si Hong Kong.

Expertiza lor atat in dezvoltarea brand-ului de cafea cat si in managmentul unui lant atat de extins de cafenele ii recomanda ca partenerul ideal pentru Nordic, care astfel poate oferi o solutie completa de servire si preparare a cafelei pentru locatiile HORECA din Romania.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Caffe Diemme propune o imbinare a modernului cu traditionalul, plecand de la modul in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile de prajire si ambalare, fara compromiterea calitatii in tot acest proces.

Cafeaua verde este stocata in silozuri cu o capacitate de aproximativ 2.000 de chintale, iar calitatea este asigurata printr-o tripla tehnologie de control al calitatii boabelor de cafea. Astfel se garanteaza puritate maxima si selectarea celor mai bune boabe de cafea. 

Metoda de prajire prin inductie obtine o calitate uniforma a produsului finit, iar capacitatea de productie a companiei se ridică la 3 milioane de kilograme pe an.


Cafeaua verde este maturata, fiind pastrata timp de 8 luni in silozuri speciale. Metoda de ambalare garanteaza o protectie totala, pastrand prospetimea cafelei prajite pana cand este folosita pentru a obtine un espresso perfect. Caffe Diemme este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cafea din Italia si propune o imbinare a modernului cu traditionalul, plecand de la modul in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile de prajire si ambalare, fara compromiterea calitatii in tot acest proces.
 

ELLE & VIRE

Elle & Vire este o poveste ce a inceput in 1945, in Normandia (Franta), o zona de exceptie, renumita international pentru calitatea laptelui.

Elle & Vire a devenit intre timp unul dintre brandurile de produse lactate de referinta la nivel mondial, diferentiindu-se printr-o gama de produse de calitate premium, o retea de distribuitori extrem de performanti si cativa consilieri culinari dedicati, care impartasesc din experienta, expertiza, dar si pasiune, in toata lumea.

Astazi, compania este prezenta pe toate cele 5 continente, in peste 120 de tari, cu o sortimentatie bogata, capabila sa intruneasca cerintele celor mai exigenti chefi.

Parteneriatul dintre Elle & Vire si Nordic a inceput in anul 2006, crescand progresiv pe parcursul anilor, astfel ca in 2016 Nordic sa fie premiat la SIAL ca fiind unul dintre cei mai importanti parteneri Elle & Vire la nivel mondial.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

EURIAL

Eurial este un grup de producatori organizati in 5 cooperative, specializat in produse lactate. Lucrand cu 16 unitati de productie si peste 2.440 de ferme, grupul Eurial proceseaza laptele proaspat avand ca rezultat o diversitate de produse de cea mai buna calitate. Printre acestea se numara  branzeturile de vaca si de capra, untul, smantana, produsele lactate ecologice, branza inghetata pre-feliata si ingrediente pentru industrie (cazeina, lapte praf si amestecuri functionale).

Datorita profesionalismului prin care se evidentiaza, Eurial creeaza produse care satisfac nevoile, gusturile si cerintele specifice fiecarei piete (retail, food service si industria alimentara).

In prezent, Eurial se regaseste in peste 85 de tari. In fiecare an, Eurial proceseaza 190 de milioane de litri de lapte de capra si garanteaza ca branzeturile Soignon si Merci Chef sunt fabricate din lapte 100% francez. 

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

GLENSTAL FOODS

Cu sediul in Murroe - Irlanda, Glenstal Foods a fost infiintata in 1995. Pozitionarea in centrul Golden Vale, a dus la stabilirea de relatii puternice si parteneriate-cheie cu companii multinationale.

Glenstal Foods este specializata in sectoare cheie ale produselor lactate irlandeze: industria alimentara - comertul cu amanuntul, HoReCa si productie.

Glenstal Foods: “Motto-ul nostru este sa lucram indeaproape cu baza noastra de clienti, sa intelegem nevoile lor si sa oferim servicii excelente. Oferim o gama extinsa de produse de inalta calitate, alaturi de flexibilitate, capacitate de reactie si servicii excelente pentru clienti.”

Modelele traditionale de agricultura au fost mentinute de-a lungul generatiilor pentru a produce cel mai pur lapte cremos, care este un ingredient cheie in multe dintre produse.

Oferta Glenstal cuprinde o gama larga de branzeturi, unturi si pudre de lapte, intr-o varietate de formule.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

GSI

Grupul Grandi Salumifici Italiani este lider in sectorul italian de produse alimentare, un punct de referinta pentru industria produselor din carne.

Cele 6 branduri din portofoliul Grandi Salumifici Italiani sunt caracterizate de o selectie de produse in care au fost inglobate traditie, grija si pasiune pentru a crea retete unice cu certificari DOP si IGP.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Brandul Casa Modena a fost creat intr-o regiune a carei excelenta gastronomica si tehnici de fabricatie sunt recunoscute in intreaga lume. Regiunea Emilia este o regiune bogata in istorie, arta si stil de viata complet.

Casa Modena face parte din toate acestea: o companie axata pe viitor, dar cu radacini solide in trecut, cu abilitatea de a produce produse sigure si controlate in conformitate cu cele mai inalte standarde de calitate, dar cu acelasi gust care a facut Emilia locul de referinta la nivel mondial pentru ideea de a manca bine.

Casa Modena aduce gustul original al produselor de cea mai buna calitate, retete unice din 100% carne italiana, fara gluten si fara lactoza precum prosciutto crudo, coppa stagionata, mortadella sau salame picanto.

ICAM

Inca din 1946, ICAM a fost vocea excelentei in arta ciocolatei, apreciata in familia Agostoni de peste 70 de ani. Recunoasterea mondiala a venit cu pasiunea pentru ciocolata, evolutia continua, tehnologia de ultima ora si controlul atent al intregului lant de productie, incepand cu selectia plantatiilor de cacao de origini si pana la produsul finit.

Are o gama diversificata de produse: de la pasta de cacao, unt si pudra de cacao, la ciocolata lichida, tablete sau chipsuri. Se remarca si prin ciocolata mai putin conventionala: organica, fara zahar sau fara gluten.

Nordic a recunoscut si apreciat experienta si expertiza companiei, dar si calitatea superioara a produselor, astfel ca in 2010 a pus bazele unui parteneriat care in timp s-a dovedit unul de mare succes.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

IPOSEA

Avand o experienta de peste 80 de ani in domeniu, IPOSEA este unul dintre liderii pietei din Italia in producerea si conservarea legumelor.

Iposea a reusit sa combine traditia din Puglia cu cele mai avansate tehnologii, pastrand aroma, savoarea si textura tuturor legumelor abia culese. A devenit o companie puternica, reusind sa descopere aromele dorite de catre consumatori, afland nevoile unei distributii moderne si devenind producator important pentru cei mai mari comercianti.

Inca din 1927, Iposea a lucrat zi de zi pentru a-si atinge scopul, acela de a cultiva produsele din regiune, reusind astazi sa ofere oricui din Italia si din afara ei adevaratul gust din Puglia.

BRANDURI:

KASEREI CHAMPIGNON

Kaserei Champignon este o companie cu 100 de ani de traditie in productia branzeturilor fine. Se afla pe primul loc in Germania printre producatorii de branza moale din categoria delicatese. Kaserei Champignon si companiile asociate produc in jur de 150 de varietati de branza.

Toate tipurile de branza se realizeaza din lapte pasteurizat de vaca prin selectarea celor mai bune materii prime locale cu ingrediente 100% naturale. Kaserei Champignon foloseste lapte de la agricultori specializati in domeniu, adaugand arome naturale, precum mirodenii si lasand suficient timp de maturare specialitatilor din branza.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Dorblu este o branza albastra de inalta calitate, cu un gust picant delicat, care cu siguranta garanteaza o experienta gustoasa pentru fiecare gurmand de branza.

Dorblu este cremoasa, cu o culoare alb-galbuie, cu o consistenta moale, cu aroma picanta si usor de taiat.

Striegistaler este o crema de branza maturata, realizata din triplu strat de branza, din lapte proaspat de vaca. Acest camembert alb ca zapada este foarte aromat, proaspat si usor la gust, cu o textura cremoasa si moale.

Este o branza moale si frageda, acoperita cu mucegai alb si se poate servi impreuna cu fructe (mere verzi, pere sau pepene galben), cu nuci, struguri, legume si carne.

Cambozola este o branza cu mucegai albastru, o specialitate de branza moale, usor picanta si puternic aromata, cu mucegai alb si albastru.

Este o branza cu textura cremoasa (70% grasime) si e strabatuta de vinisoare delicate de mucegai albastrui. Mucegaiul alb inveleste branza, iar cel albastru o strabate in interior.

Poate fi consumata ca atare pe platouri, cu fructe sau in sosuri albe pentru paste. 

LAITA

Laita este o companie din nord-vestul Frantei, infiintata in 2009, unde producatorii de produse lactate grupati in cooperativa au decis sa-si creeze propriul brand, acela al taranilor Bretoni, care sa ofere produse lactate inovatoare si sa promoveze in mod durabil, laptele agricultorilor membri.

Laita produce si comercializeaza numeroase produse de consum sub propriile nume de marca, precum si sub marci de distribuitori. Gama include produse ultra-proaspete precum unt, branzeturi, lapte sub forma de pudra, lapte condensat si clatite, inspirate din retetele traditionale bretone, cu lapte colectat de la fermierii membri ai brandului, fara coloranti artificiali sau conservanti si arome.

BRANDURI:

LES VERGERS BOIRON

In 1942, familia Boiron a infiintat compania cu acelasi nume, care in 1970 a lansat primele produse congelate (piureuri de fructe). In 2011, segmentele de piata s-au diversificat, iar in 2014 au aparut 4 arome noi.

Astazi, Boiron are o gama de produse adaptata nevoilor partenerilor de a realiza feluri principale, deserturi si cocktail-uri.

BRANDURI:

MADRANGE

Madrange este o companie producatoare de mezeluri din Franta renumita pentru jambonul de o savoare incontestabila. Ea face parte din grupul “Cooperl Arc Atlantique”, grup ce are in portofoliu brand-uri precum: Madrange, Paul Predault, Montagne Noir si Lampaulaise de Salaison.

Madrange a fost infiintata de domnul si doamna Chamberet in anul 1924 ca o mica afacere de familie. Din anul 2015 Madrange a fost preluata de grupul Cooperl Arc. Tot in 2015, Madrange dezvoltat bine-cunoscuta linie de productie fara nitrati, Madrange “Essential”, continand doar ingrediente naturale. In Franta Madrange este lider de piata pe jambonul feliat, dar si pe mousse si terrine.

BRANDURI:

MONTENEGRO

Povestea Amaro Montenegro a inceput cu 130 de ani in urma in Bologna, cand Stanislao Cobianchi, cu o cariera ecleziastica in fata, a decis sa incalce dorinta parintilor si a ales sa exploreze Balcanii, de unde s-a intors cu ideea unei bauturi pe baza de 40 ierburi si condimente, pe care poetul Gabriele D’Annuzio avea sa o numeasca „licoarea virtutii”.

Realizat initial de calugari si cu presupuse proprietati supranaturale, Amaro este alegerea tipica a italienilor in materie de bauturi.

Montenegro se bucura de popularitate in randul intregii lumi si de prima pozitie pe piata din Italia, pe segmentul Amaro.

BRANDURI:

Reteta secreta a lichiorului Amaro Montenegro a fost inventata in 1885 la Bologna, Italia.

Creatorul sau, Stanislao Cobianchi, avea doar 33 de ani, dar deja era un expert recunoscut in Botanica si Herbologie. El avea deja o experienta bogata in producerea lichiorurilor precum maraschino si a brandy-ului de cirese, care erau foarte populare la acel timp.

Numele este un omagiu adus Reginei Italiei, Printesa Helen de Montenegro si celebreaza casatoria ei cu Regele Italiei Victor Emmanuel al III-lea.

Reteta sa secreta a ramas neschimbata pana astazi.

Jean Bouton, descendentul unei familli de producatori de bauturi spirtoase din Franta, a deschis o distilerie in Bologna, stravechiul oras italian, unde a gasit caracteristici ale pamantului similare cu cele din Charente, regiunea Cognac. In 1939, brandy-ul Vecchia Romagna este produs intaia oara.

Cel mai bun vin alb, din struguri selectati cu atentie, intra intr-un proces de distilare folosind metode traditionale, metode ce nu s-au schimbat pe parcursul timpului.

Inainte de a fi folosite, butoaiele trebuie arse manual, un proces dificil de pregatire a lemnului pentru invechirea brandy-ului.

Este nevoie de mult timp pentru ca vinul spirtos sa se transforme intr-un brandy rafinat. 

NISSIN

Nissin este o companie producatoare de instant noodels, fondatorul companiei, Momofuku Ando, fiind inventatorul noodels-ului instant.

Compania este recunoscuta la nivel mondial, fiind cel mai mare producator din lume pe categoria sa. 

BRANDURI:

POLENGHI

Polenghi este considerat “specialistul” in lamai, fiind nr.1 in Europa in categoria dressing-urilor pe baza de lamai.

Giancarlo Polenghi pune bazele companiei in 1958, dar abia in 1976 abordeaza segmentul de ‘suc de lamaie’.

In 1983 deschide propria linie de fabricare a ambalajelor pentru pentru a avea un control mai bun al intregului proces si creaza astfel toate premisele pentru o gama de produse premium.

O companie moderna, inovativa si devotata, mereu atenta la nevoile pietei, ajunge in prezent sa exporte in peste 70 de tari, servind cei mai mari 20 de comercianti din intreaga lume si avand o cifra de afaceri de peste 45 milioane euro pe an.

Incepand cu 2006, produsele Polenghi sunt prezente si in Romania prin intermediul companiei noastre.

BRANDURI:

RENNA

Compania Renna s-a nascut din dragostea pentru mare. A inceput cu o mica productie de caracatita in otet, hamsii marinati si ansoa sarate distribuite in satele din jurul orasului Fasano.

Cautand mereu noi provocari, Saverio Renna a lansat linia frigorifica "Specialitati din fructe de mare si legume", conservate in ulei de floarea-soarelui, distribuita la nivel mondial, cu aromele si gusturile retetelor traditionale. Aceste produse pot fi consumate ca aperitive sau in combinatie cu salate, orez, paste etc. Produsele se bazeaza pe moluste, crustacee si surimi taiate in bucati si pregatite in ulei de masline si/sau ulei de floarea-soarelui sau in saramura, gata pentru a fi consumate.

Procesarea speciala a materiilor prime proaspete asigura gustul legumelor naturale, pastrand intacta aroma autentica a regiunii Puglia.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

RIZZOLI

Rizzoli este o companie producatoare de conserve si specialitati de peste infintata de familia Rizzoli. Produsele Rizzoli provin din cele mai curate zone ale marii, strategia lor bazandu-se pe calitate si inovare.

Totodata, Rizzoli s-a alaturat programului “Dolphin Safe” pentru salvarea vietuitoarelor marine. Rizzoli reprezinta un jucator important pe piata din Europa datorita retetei secrete de ansoa picant care dateaza inca din 1906.

BRANDURI:

ST. DALFOUR

Astazi, compania St. Dalfour, fondata in 1984, in regiunea Aquitaine, si prezenta astazi in peste 60 de tari, combina retetele traditionale cu cele mai bune ingrediente si cu tehnologia de ultima ora, pentru a obtine gemuri şi specialitati din fructe, fara zahar adaugat, de unde si reputatia „un desert 100% din fructe”.

Zaharul utilizat traditional in gemuri este inlocuit cu zaharul din fructe (suc concentrat). Utilizarea acestuia in productie este o inovatie St. Dalfour, inspirata din cel de-al 2-lea Razboi Mondial, cand zaharul era greu de procurat, asa ca bunica domnului Kistner (unul dintre fondatorii companiei si presedintele St. Dalfour Franta) inlocuia zaharul cu sucul de struguri, atunci cand prepara gemuri.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

THE KRAFT HEINZ COMPANY

Un producator de incredere la nivel mondial, Kraft Heinz Company ofera produse de calitate superioara, cu gust excelent si echilibrat din punct de vedere nutritional, pentru orice moment al zilei, fie ca sunteti acasa, intr-un restaurant sau in miscare.

Compania HEINZ a fost fondata in 1869 in Sharpsburg (Pittsburgh), Pennsylvania, de catre Henry John Heinz. In martie 2015 a fuzionat cu KRAFT, devenind KRAFT HEINZ COMPANY si totodata nr. 5 la nivel mondial pe piata de Alimente si Bauturi.

Produsele lor sunt vandute in peste 200 de tari din intreaga lume, reunind mai mult de 25 branduri.

In Romania, sunt comercializate trei dintre cele mai iconice branduri ale companiei: Heinz, Kraft si Planters.

BRANDURI:

Astazi in intreaga lume, cuvintele “ketchup” si “Heinz” sunt aproape sinonime.

In Statele Unite ale Americii, ketchup-ul Heinz se regaseste in 97% dintre gospodarii si in 4 din 5 restaurante.

Pentru a obtine 100g de ketchup Heinz se utilizeaza 148g de rosii de cea mai buna calitate, din seminte naturale – Heinz Seeds, fara modificari genetice. In reteta ketchup-ului Heinz nu se utlizeaza arome artificiale, agenti de ingrosare sau conservanti.

In Romania, Heinz este prezent cu o sortimentatie variata, punand la dispozitia consumatorilor romani, pe langa bine-cunoscutul ketchup, si alte sosuri precum mustar, maioneza, sosuri pentru barbeque, sosuri pentru paste, dar si conserve de legume (porumb, mazare si fasole) si conserve pe baza de rosii.

Este brandul nr. 1 in categoria “Nuci, Alune si Seminte” in SUA.

Brandul a fost creat in 1896 de catre Amedea Obici, cand a cumparat un cuptor pentru prajirea alunelor, cu doar 4.5$.

In Romania, lansarea a avut loc in toamna anului 2016, in acelasi timp cu lansarea oficiala in nenumarate tari din Europa.

Gama de produse este variata, venind in intampinarea diferitelor nevoi ale consumatorilor.

AGUGIARO & FIGNA

Agugiaro & Figna Molini este un exemplu concret al antreprenoriatului Italian, cu certificari pentru produse biologice.

Nascut din uniunea a doua companii istorice: Molino Agugiaro fondata in 1831 in Curtarolo si Molino Figna fondata in 1874 in Valera. Companiile au fuzionat in 2003 si sunt astazi liderul italian in macinarea graului, cu fabrici in 3 orase, fiecare fabrica fiind specializata pe o anumita gama de produse.

Capacitatile de productie Agugiaro & Figna sunt complet automatizate si dotate cu echipamente sofisticate pentru a certifica fiecare etapa a procesului de productie. Controlul calitatii include analize fizico-chimice deosebit de amanuntite, in cele trei laboratoare atasate unitatilor. 

BRANDURI:

ALPRO

Alpro este o companie din Belgia, pioniera in productia de alimente vegetale de mai bine de 30 de ani.

In Romania parteneriatul cu Nordic a inceput in 2007, Alpro impunandu-se ca lider si pe aceasta piata de peste 10 ani. Alaturi de Nordic, Alpro continua sa inoveze si sa stimuleze cresterea pietei din Romania venind an de an cu produse gustoase si sanatoase, sustinute prin campanii integrate de marketing.

Alpro produce sub marcile Alpro si Provamel o gama variata de alimente vegetale in fabricile din Belgia, Franta si Marea Britanie, avand peste 1.100 de angajati si o cifra de afaceri de 522 milioane de euro (2016).
Alpro este liderul European al pietei de produse vegetale cu o cota de 43%.

BRANDURI:

Misiunea Alpro este de a schimba in bine modul in care lumea mananca, prin crearea de alimente pe baza de plante, naturale si delicioase pentru o stare de bine a tuturor si cu un respect deosebit pentru planeta noastra.

Totul a inceput de la un bob si de la dorinta de a transforma beneficiile boabelor de soia intr-o solutie alternativa la lapte si pentru combaterea foametei din Africa. Din aceasta idee, s-a nascut reteta simpla si sanatoasa pentru o bautura de soia si produse complementare – desert, alternativa la iaurt si crema de gatit vegetala.

In 2012, Alpro a facut un pas inovator prin dezvoltarea de noi segmente (migdale, cocos, orez, alune si ovaz) datorita carora a reusit performanta de a genera o noua curba de crestere pentru categoria produselor vegetale. In acelasi timp, Alpro s-a repozitionat dintr-un brand exclusiv pentru produse din soia intr-unul cu o gama completa de ingrediente sub sloganul, ”Alpro - Enjoy plant power!”.

Mai multe informatii aici.

Provamel ofera o gama variata de produse 100% vegetale, fara conservanti, lactoza sau gluten. Provamel ne invita sa mancam sanatos si sa ne bucuram de ceea ce ne ofera natura. Aromele delicioase ale produselor vegetale, precum bauturi, alternativa la iaurt si crema pentru gatit ne pot reconecta cu placerea de a trai fiecare moment al vietii.  

ANDROS

Andros este lider in prelucrarea fructelor in Europa, producand branduri puternice si marci proprii vandute in multe tari.

BRANDURI:

Andros este lider mondial in compotul de mere, produsele fiind consumate preponderent in Franta si America de Nord. Pentru produsele Andros, fructele sunt selectate si preparate constincios fara conservant, culoare artificiala sau aroma adaugata, mentinand doar gustul proaspat si vitaminele. 

Gemul Bonne Maman este produs doar din ingrediente 100% naturale si din fructe alese special, folosindu-se aceeasi reteta frantuzeasca inca de la inceput.

Produs in Franta, Bonne Maman nu contine coloranti artificiali, gluten sau conservanti, fiind un brand cu produse 100% naturale.   

CANNAMELA

Cannamela a fost fondat in Bologna, in 1956, reprezentand spiritul antreprenorial al familiei cu același nume.

In anul 1995, a devenit parte a grupului Bonomelli. De atunci cifra de afaceri s-a triplat pastrand un acentuat trend crescator pe parcursul timpului. Astazi, Cannamela este brand-ul lider pe piața de condimente din Italia. Pozitia de lider de piata provine din viziunea manageriala, investitia in tehnologie de ultima ora de-a lungul intregului lant, a controlului absolut asupra intregului proces de productie, de la aprovizionarea cu materii prime care au loc in mod direct in tarile de origine si pana la punctele de vanzare.

BRANDURI:

COMPRITAL

In 1985, Gianni Osti punea bazele companiei Comprital, cu doar doi angajati, implicandu-se direct in partea de productie si ambalare, mai mult decat in partea de vanzari. Astazi, ca presedinte al companiei pe care a fondat-o, continua sa fie unul dintre cei mai mari inovatori din industrie.

Comprital are 3 fabrici in lume, peste 30 de milioane de kilograme de gelato produse anual cu ingrediente Comprital, 26 linii de produse, 68 de tari in care se distribuie, partener la 6 academii de gelato din lume si o academie de gelato proprie.

Formarea este una dintre cele mai importante valori pentru Comprital. De aceea a luat nastere “Athenaeum Comprital”, cel mai bun centru de formare din Italia pentru profesionistii gelato.

BRANDURI:

CONSERVE ITALIA

Conserve Italia este o cooperativa care reuneste peste 15.000 de fermieri din Italia, fiind cea mai importantă companie europeana in categoria fructelor si a legumelor conservate, avand unitati de productie si vanzare atat in Italia, dar si in multe alte tari.

Are 12 unitati de productie, in care se proceseaza anual peste 650.000 tone de fructe, legume si rosii.

Conserve Italia promoveaza dezvoltarea propriilor brand-uri: Cirio, Yoga si Jolly Colombani. Clientii cunosc si apreciaza aceste marci, garantand cote importante de piata in canalele de vanzari, atat in retail, cat si pentru HORECA.

BRANDURI:

Traditie italiana din 1856

Cirio ofera adevaratul gust italienesc, fiind nelipsit in godpodariile din Italia, inca din 1856. Astazi e prezent in peste 60 de tari.

In 2013, Cirio a primit recunoasterea Federatiei Italiene a bucatarilor drept “marca de calitate superioara”. Produce sosuri pentru paste si pizza, alaturi de o varietate bogata de legume precum fasole borlotti, alba, rosie, mazare, linte si porumb dulce.

Excelenta produselor Cirio vine din calitatea remarcabila a materiilor prime, 100% italienesti, si din grija acordata in mod deosebit la cultivarea, culegerea si procesarea tomatelor, urmarite, de la “seminte la furculita”, printr-un sistem viguros de asigurare a calitatii astfel incat produsele finite sa se ridice la standardele cele mai inalte. 

Mai multe informatii aici.

Yoga este un brand cu peste 70 de ani de traditie, experienta si calitate.

De-a lungul timpului, a ocupat o pozitie centrala in mintea consumatorilor, produsele sale fiind recunoscute si asociate in mod direct cu “sucurile de fructe”.

Regasim asadar o gama completa de sucuri naturale, nectaruri si de bauturi racoritoare pe baza de fructe, potrivite pentru consumatorii de toate varstele.

Jolly Colombani este un brand cu o traditie indelungata, de peste 50 de ani, avand o gama variata de fructe conservate, rosii si legume.

Jolly Colombani inseamna “calitate”, atat in distributie, pentru comerciantii ce cauta un brand cu un raport bun calitate-pret, cat si pentru operatorii din cadrul serviciilor de catering, din industria alimentara, care apreciaza in mod deosebit fiabilitatea si varietatea produselor.

COSTA d'ORO

Costa d’Oro inseamnă “Deal de aur” in dialectul regiunii Umbria. Aici, specialitatea localnicilor este uleiul.

Povestea Costa d’Oro a inceput in 1968 in orasul Spoleto al regiunii si isi are originea intr-o mica afacere a doua familii, Sabatini si Santarosi. Principalele valori ale companiei au ramas calitatea, inovatia si sanatatea. Au combinat cu succes pasiunea cu expertiza si au decis sa puna la dispozitia consumatorilor cunostintele lor in producerea unui ulei de masline de calitate superioara.

In anii 90, Costa d’Oro a devenit o companie publica si de-a lungul timpului, spiritul international Costa d’Oro a devenit atat de important incat astazi uleiurile Costa d’Oro sunt distribuite in peste 100 de tari pe intreg mapamondul.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

DOLE

Prezent in peste 90 de tari, Dole este cel mai mare producator de fructe si legume la nivel mondial. Are propriul institut de cercetare si educatie in nutritie, pornit de la o mana de vizionari. Unul dintre ei: James Dole, cel care, în 1901, pe insula Oahu din Hawaii, a inceput cultivarea plantatiilor de ananas.

Ananasul Tropical Gold folosit de DOLE este mai suculent, are o aroma naturala mai dulce si o aciditate mai mica decat soiurile obisnuite. Aceste calitați il transforma nu numai intr-un fruct foarte gustos, dar si intr-unul foarte sanatos, cu un continut ridicat de vitamina C si vitaminele B1 si B6.

Fermierii DOLE selecteaza cele mai coapte fructe de ananas si le ambaleaza in cele mai bune conditii, fara zahar adaugat, conservanti sau coloranti.

BRANDURI:

ERMITAGE

Ermitage este cea mai mare cooperativa din estul Frantei. Laptele folosit in productia branzeturilor Ermitage provine de la vaci crescute pe Vosges. Ermitage produce branzeturi cu un gust aparte, dat de traditia de peste 80 de ani de productie.

BRANDURI:

EUROVO

Istoria Grupului Eurovo incepe in anii 50, odata cu aventura lui Rainieri Lionello care a pus atunci bazele primei fabrici in care se facea cojirea manuala a oualelor, care apoi erau stocate in vase mari si apoi congelate.

In 1965 intreprinderea incepe sa se extinda o data cu cumpararea primei masini care a inlocuit cojirea manuala.

Printr-o dezvoltare continua grupul Eurovo a devenit astazi lider european in productia de oua si produse derivate din oua.

Portofoliul de produse Eurovo contine o gama larga de produse, de la oua in coaja, la oua pasteurizate, aceleasi produse si in varianta congelata, mixuri de oua cu diverse utilizari, oua pudra, precum si diferite alte produse derivate.

BRANDURI:

GRECI

Compania a fost fondata in 1923, in mediul rural din Parma (Regiunea Emilia Romagna). Timp de peste 40 de ani, si-a concentrat productia exclusiv asupra sectorului profesional HORECA, avand o gama de produse inspirate din retetele traditionale specifice Italiei.

Cu o prezenta puternica in peste 44 de tari, produsele Greci satisfac nevoile tuturor, oferind specialitati autentice si pregatite cu pasiune.

Principalele categorii de produse, disponibile pe piata din Romania sunt: conserve pe baza de rosii, creme si piureuri, baze pentru supe, conserve de legume si ciuperci, decoratiuni dintre cele mai creative, toate gandite ca un real sprijin pentru orice Chef bucatar.

BRANDURI:

HORTINO

Hortino este unul din cei mai mari producatori de legume si fructe congelate din Polonia, achizitioneaza si proceseaza anual aproximativ 80.000 tone de legume si fructe, din care 60% sunt exportate.

Legumele si fructele sunt achizitionate de la producatori din regiunea de sud vest a Poloniei, permitand astfel procesarea recoltei intr-un termen cat mai scurt.

Pentru a asigura calitatea materiei prime Hortino colaboreaza cu producatorii agricoli verificand culturile in fazele principale de dezvoltare.

Linile de productie sunt moderne, iar procesele de productie sunt certificate ISO 9001, ISO 22000, IFS si BRC pentru a asigura calitatea produselor si pentru a indeplini toate normele de siguranta alimentara.

BRANDURI:

IFFCO

IFFCO este un grup inovator infiintat in 1865 in India, avand din 1975 sediul central in Emiratele Arabe Unite, fiind cel mai mare exportator de cafea verde, Arabica Robusta. In prezent grupul IFFCO activeaza in 26 de sectoare cu operatiuni in 57 de tari, cu o productie de 6 milioane de tone metrice de alimente si peste 12.000 de angajati.

IFFCO a preluat in 2017 unitatile de productie din Italia ale CODAP, companie detinatoare a brandurilor Hulala si Gran Cucina.

CODAP este compania care a inventat frisca la tub in anii 60, in Sudul Italiei la Napoli. Investind constant in cercetare si dezvoltare, grupul CODAP a inceput inca din anii 80 sa exporte frisca, mai intai pe intreg teritoriul Europei si apoi pana in America, Asia, Africa si Orientul Mijlociu. Dorinta continua de dezvoltare si spiritul inovator au condus ulterior la extinderea portofoliului prin crearea unor retete de crema vegetala pentru ornat si crema vegetala pentru gatit sub brandurile Hulala si Gran Cucina

BRANDURI:

La Inceputul anilor 90, Nordic a fost prima companie din Romania care a adus pe piata crema vegetala pentru ornat lichida lansand brandul Hulala. Hulala a cucerit piata din Romania oferind o crema vegetala pentru ornat gata in doar cateva minute, cu rezultate garantate de fiecare data.

In cei peste 20 de ani de cand este lider de piata in Romania, brandul Hulala a devenit reperul pentru intreaga categorie, punct de referinta pentru consumatori si cumparatori.

Produse delicioase, potrivite pentru toate gusturile.

Gran Cucina este sosul ideal cu care se poate realiza orice fantezie in bucatarie. Este o crema vegetala pentru gatit cu o textura usoara si cremoasa, care datorita compozitiei pe baza de grasimi vegetale este mai usor de digerat si asigura performante excelente, chiar si in cele mai dificile conditii (temperaturi ridicate si combinarea cu ingrediente acide). Reteta Gran Cucina este testata si aprobata de Chefi ai Museo del Gusto IFSE (Italian Food Style Education Culinary Institut).

JEAN CABY

Jean Caby este o companie renumita in producerea unui preparat unic: jambon. Jambonul superior inglobeaza toata stiinta culinara a lui Jean Caby. Taiat la comanda, gustul sau doar putin afumat va va delecta simturile.

Un numar specific permite identificarea originii sale si a modului de fabricare, garantandu-va astfel calitatea.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

LABEYRIE FINE FOODS

Labeyrie Fine Foods este un lider european in sectorul agroalimentar. De 70 de ani, au creat o gama larga de produse speciale pentru a oferi delicii culinare pentru toti.

In calitate de grup european si lider de piata pe segmentul lui, Labeyrie comercializeaza orice fel de deliciu, fara a se indeparta de misiunea de a crea noi experiente de gust.

Sub deviza „placerea nu cunoaste limite”, Labeyrie ofera o mare varietate de produse pentru orice moment al zilei (aperitiv, fel principal, desert, dupa cina si multe altele), fiecare dorinta - dulce, sarat, fiecare ocazie, fiecare gust (produse locale sau fructe de mare).

Parteneriatul Nordic cu Labeyrie a demarat in 2010 cu lansarea unei game de delicatese fine in categoriile: somon, foie gras si icre de peste. 

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Cu o serie de brand-uri distinse pe piata, Labeyrie Fine Foods se mandreste cu un "Spirit Catering" cuprinzator, care ofera bucatariei o experienta gustoasa, rafinata, variata si creativa. Specialitati savuroase pornind de la mancaruri clasice, pana la experiente gourmet noi inspirate de numeroasele culturi ale lumii.

Gama de produse poate fi impartita in patru domenii de expertiza: produse din fructe de mare, produse regionale si gastronomice, produse din peste si produse moderne.

Prin brand-urile sale emblematice, Blini si Labeyrie, Labeyrie Fine Foods este lider pe pietele sale. In acelasi timp, prin furnizarea etichetelor private pentru cele mai importante supermarketuri, grupul se evidentiaza ca fiind un partener de incredere pentru sectorul de retail.

Cu o serie de brand-uri distinse pe piata, Labeyrie Fine Foods se mandreste cu un "Spirit Catering" cuprinzator, care ofera bucatariei o experienta gustoasa, rafinata, variata si creativa. Specialitati savuroase pornind de la mancaruri clasice, pana la experiente gourmet noi inspirate de numeroasele culturi ale lumii.

Gama de produse poate fi impartita in patru domenii de expertiza: produse din fructe de mare, produse regionale si gastronomice, produse din peste si produse moderne.

Prin brand-urile sale emblematice, Blini si Labeyrie, Labeyrie Fine Foods este lider pe pietele sale. In acelasi timp, prin furnizarea etichetelor private pentru cele mai importante supermarketuri, grupul se evidentiaza ca fiind un partener de incredere pentru sectorul de retail.

LEMAN CAKE DECORATIONS

Georges Leman a creat in anul 1963 Leman Cake Decorations, incepandu-si activitatea cu productia de flori din martipan. Dupa 54 de ani, Leman este un partener vital pentru industria decoratiunilor din ciocolata, zahar, martipan, napolitane, jeleu si plastic pentru clientii care doresc sa le ofere consumatorilor deserturi deosebite.

Specilistii din echipa Leman sunt mereu in cautarea de noi idei si teme pentru a oferi o gama foarte larga de produse in diferite combinatii de forme si culori.                                                                                                 

In fiecare an, Leman prezinta o serie de inovatii, astfel incat clientii sai sa se bucure de creativitatea echipei de Marketing si Dezvoltare si sa gaseasca o sursa de inspiratie pentru deserturi.

Leman Cake Decorations ofera o gama de decoratiuni impartite pe teme: generale, Valentine’s Day, Primavara (Paste) si Iarna (Halloween, Craciun si Anul Nou).

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

MADETA

Madeta este o companie producatoare de lactate infintata in anul 1902. Principiul fundamental al companiei este de a produce lactate cu un gust autentic folosind retetele originale de acum 100 de ani.

Madeta se numara printre putinii producatori de pe piata care nu folosesc conservanti sau emulsificatori. 

BRANDURI:

MIRA SUD

Dragostea pentru ulei este rezultatul unei traditii indelungate, din 1884, transmisa din tata in fiu in familia Ranieri, fondatoarea companiei Mira Sud.

Frumoasa legatura dintre familia Ranieri si categoria de ulei este rezultatul unei munci perseverente, a multor generatii care, de-a lungul timpului, au reusit sa combine perfect traditia si inovatia. Printr-o procedura moderna, compania produce uleiuri de calitate superioara si preparate cu grija.

BRANDURI:

NEGRONI

Negroni isi are inceputurile in 1907 cand Pietro Negroni si-a deschis magazinul de delicatese din Cremona Italia, unde este sediul companiei si astazi. Cu un secol de expertiza si legaturi puternice intr-o regiune de ferme bogate in crearea delicateselor traditionale, Negroni este acum unul dintre cele mai prestigioase brand-uri de delicatese din carne, autentic italiene.

Negroni face parte din grupul Veronesi, leader-ul italian in procesarea carnii. Avand brand awareness de 96% in Italia si vanzari in toata lumea, Negroni este recunoscut pentru excelenta calitatii.

Mai multe informatii aici.

 

BRANDURI:

NOBERASCO

Noberasco este o companie producatoare de fructe uscate lider de piata in Italia.

A fost fondata in anul 1908 de catre familia Noberasco. In 1920, Noberasco este prima companie din Italia care importa caise din Spania. Renumele pe care-l poarta Noberasco a fost adus si de tehnica de preparare ce pastreaza fructele moi comparativ cu cele ale concurentei.

In anul 2000 Noberasco lanseaza gama de produse bio Soleluna, gama ce urma sa cucereasca publicul prin calitatea fructelor, dar si prin ambalajul modern.

BRANDURI:

RANA

Giovanni Rana este fondatorul brandului care ii poarta numele din 1962. El a inceput afacerea cu tortellini de casa, pregatind personal pastele si umpluturile, la inceput strict manual, apoi facand livrarile din usa in usa cu motocicleta sa rosie. In prezent produsele Rana sunt distribuite in 38 de tari diferite. Calitatea si consistenta au fost cuvintele cheie ale lui Giovanni Rana de-a lungul acestor ani.

Evolutia companiei a inceput de la un utilaj de umplut paste, pana in zilele noastre cand Rana a devenit producatorul numarul 1 de paste umplute din Europa. Toate fabricile Rana respecta cu strictete traditia, folosind o tehnologie unica in lume, ce permite gatirea rapida, o solutie care satisface cerintele consumatorului modern.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

RISO GALLO

Riso Gallo este una dintre cele mai vechi companii producatoare de orez din Italia. A fost infiintata in anul 1856 avand fabrica atat la Genova, cat si in Argentina. Este o afacere de familie, Riso Gallo aflandu-se la a sasea generatie.

Riso Gallo este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de orez din Europa. 

BRANDURI:

SALOMON FOOD WORLD

Un brand premium, recunoscut si apreciat pe multe piete europene pentru calitatea superioara si constanta produselor si serviciilor oferite exclusiv clientilor Food Service.

Salomon este inovatorul si standardul calitatii in industria Food Service si colaboreaza cu lanturi importante din aceasta industrie, dar si cu distribuitori.

Salomon Food World, acopera cu gama sa de produse toate canalele de vanzare din piata Food Service si ofera suport atat pe partea de marketing, cat si pentru vanzari.

Gama de produse este impartita in 3 piloni importanti: finger food (Asia, America, Germania, India, China, etc), handheld (burgeri, topping-uri, chifle si sosuri) si center of the plate (snitele, costite si fripturi).

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

SURGITAL Spa

Surgital Spa este o companie de familie, profitabila si inovativa nascuta in 1980, intr-un laborator artizanal de 45mp, in Lavezzola, Italia.

Lider incontestabil pe piata HoReCa, fiind cel mai important producator de paste proaspete congelate, ready-meals, catering si monoportii congelate din Italia. Produse de calitate superioara. Certificari: ISO 9001, ISO 14001, BRC, IFS, RINA 8000, Kosher si Halal.

In 1984, Edoardo Bacchini a patentat prima masina pentru productia de Garganelli Romagnoli, un tip de paste specifice zonei Romagna.

Productie: 26 de linii, 135 tone de paste/zi, 8 tone/zi de sosuri si 60.000 de ready-meals/zi. Unicul conservant este frigul.

De peste 30 de ani Surgital Spa este in slujba celor mai exigenti bucatari din lume.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

TRAITEUR DE PARIS

Traiteur de Paris are o traditie de 20 de ani, fiind cel mai mare producator de deserturi congelate din Franta.

Semnatura lor are la baza o filozofie simpla si anume aceea de a usura munca in bucatarie.

350 de bucatari, brutari, patiseri sau simpli angajati lucreaza impreuna la pregatirea retetelor Traiteur de Paris, in cele doua fabrici din Franta (Bretagnia si Normandia) utilizand cea mai noua tehnologie pentru a pastra in cele mai bune conditii, produsele artizanale autentice frantuzesti si a le livra in toata lumea.

BRANDURI: