PARTENERI

IMPREUNA CONSOLIDAM
PORTOFOLIUL DE PRODUSE

Ne bazam in fiecare zi pe cei mai buni parteneri!
Datorita profesionalismului, competentei si resurselor lor,
afacerea noastra creste si se dezvolta in directia potrivita an de an!

VEZI TOTI PARTENERII >
IFFCO

IFFCO este un grup inovator infiintat in 1865 in India, avand din 1975 sediul central in Emiratele Arabe Unite, fiind cel mai mare exportator de cafea verde, Arabica Robusta. In prezent grupul IFFCO activeaza in 26 de sectoare cu operatiuni in 57 de tari, cu o productie de 6 milioane de tone metrice de alimente si peste 12.000 de angajati.

IFFCO a preluat in 2017 unitatile de productie din Italia ale CODAP, companie detinatoare a brandurilor Hulala si Gran Cucina.

CODAP este compania care a inventat frisca la tub in anii 60, in Sudul Italiei la Napoli. Investind constant in cercetare si dezvoltare, grupul CODAP a inceput inca din anii 80 sa exporte frisca, mai intai pe intreg teritoriul Europei si apoi pana in America, Asia, Africa si Orientul Mijlociu. Dorinta continua de dezvoltare si spiritul inovator au condus ulterior la extinderea portofoliului prin crearea unor retete de frisca vegetala si smantana vegetala pentru gatit sub brandurile Hulala si Gran Cucina

BRANDURI:

La Inceputul anilor 90, Nordic a fost prima companie din Romania care a adus pe piata frisca vegetala lichida lansand brandul Hulala. Hulala a cucerit piata din Romania oferind o frisca gata in doar cateva minute, cu rezultate garantate de fiecare data.

In cei peste 20 de ani de cand este lider de piata in Romania, brandul Hulala a devenit reperul pentru intreaga categorie, punct de referinta pentru consumatori si cumparatori.

Produse delicioase, potrivite pentru toate gusturile.

Gran Cucina este sosul ideal cu care se poate realiza orice fantezie in bucatarie. Este o smantana vegetala pentru gatit cu o textura usoara si cremoasa, care datorita compozitiei pe baza de grasimi vegetale este mai usor de digerat si asigura performante excelente, chiar si in cele mai dificile conditii (temperaturi ridicate si combinarea cu ingrediente acide). Reteta Gran Cucina este testata si aprobata de Chefi ai Museo del Gusto IFSE (Italian Food Style Education Culinary Institut).

BOLTON GROUP

Bolton Group produce si comercializeaza o gama larga de bunuri de consum de calitate superioara, portofoliul incluzand branduri prestigioase prezente in peste 120 de tari.

Astazi RIO Mare este prezent in peste 45 de tari, numarul 1 atat in Europa, cat si in Romania, pe segmentul conservelor pe baza de ton. Produsele sale premium intr-o gama complexa si variata ofera gramaje optime pentru o masa echilibrata cu ton, legume si cereale.

Cu o experienta de peste 60 de ani Rio Mare garanteaza mereu cea mai buna calitate in procesul de productie.

BRANDURI:

Povestea RIO Mare a inceput in 1965, cand a fost fondat Trinity Alimentari SpA, devenit Bolton Alimentari SpA. Atunci a fost construita la Cermenate (Como), fabrica de procesare a tonului care a devenit cea mai mare din Europa si lider de piata in Italia, in 1970, cu celebra conserva roz.

In 2011, RIO Mare lanseaza proiectul "Calitate responsabila", garantand pescuitul durabil şi protecţia ecosistemului marin, prin folosirea metodei de pescuit Pole & Line.  

Mai multe informatii aici.

ALPRO

Alpro este o companie din Belgia, pioniera in productia de alimente vegetale de mai bine de 30 de ani.

In Romania parteneriatul cu Nordic a inceput in 2007, Alpro impunandu-se ca lider si pe aceasta piata de peste 10 ani. Alaturi de Nordic, Alpro continua sa inoveze si sa stimuleze cresterea pietei din Romania venind an de an cu produse gustoase si sanatoase, sustinute prin campanii integrate de marketing.

Alpro produce sub marcile Alpro si Provamel o gama variata de alimente vegetale in fabricile din Belgia, Franta si Marea Britanie, avand peste 1.100 de angajati si o cifra de afaceri de 522 milioane de euro (2016).
Alpro este liderul European al pietei de produse vegetale cu o cota de 43%.

BRANDURI:

Misiunea Alpro este de a schimba in bine modul in care lumea mananca, prin crearea de alimente pe baza de plante, naturale si delicioase pentru o stare de bine a tuturor si cu un respect deosebit pentru planeta noastra.

Totul a inceput de la un bob si de la dorinta de a transforma beneficiile boabelor de soia intr-o solutie alternativa la lapte si pentru combaterea foametei din Africa. Din aceasta idee, s-a nascut reteta simpla si sanatoasa pentru o bautura de soia si produse complementare – desert, alternativa la iaurt si crema de gatit vegetala.

In 2012, Alpro a facut un pas inovator prin dezvoltarea de noi segmente (migdale, cocos, orez, alune si ovaz) datorita carora a reusit performanta de a genera o noua curba de crestere pentru categoria produselor vegetale. In acelasi timp, Alpro s-a repozitionat dintr-un brand exclusiv pentru produse din soia intr-unul cu o gama completa de ingrediente sub sloganul, ”Alpro - Enjoy plant power!”.

Mai multe informatii aici.

Provamel ofera o gama variata de produse 100% vegetale, fara conservanti, lactoza sau gluten. Provamel ne invita sa mancam sanatos si sa ne bucuram de ceea ce ne ofera natura. Aromele delicioase ale produselor vegetale, precum bauturi, alternativa la iaurt si crema pentru gatit ne pot reconecta cu placerea de a trai fiecare moment al vietii.  

COSTA d'ORO

Costa d’Oro inseamnă “Deal de aur” in dialectul regiunii Umbria. Aici, specialitatea localnicilor este uleiul.

Povestea Costa d’Oro a inceput in 1968 in orasul Spoleto al regiunii si isi are originea intr-o mica afacere a doua familii, Sabatini si Santarosi. Principalele valori ale companiei au ramas calitatea, inovatia si sanatatea. Au combinat cu succes pasiunea cu expertiza si au decis sa puna la dispozitia consumatorilor cunostintele lor in producerea unui ulei de masline de calitate superioara.

In anii 90, Costa d’Oro a devenit o companie publica si de-a lungul timpului, spiritul international Costa d’Oro a devenit atat de important incat astazi uleiurile Costa d’Oro sunt distribuite in peste 100 de tari pe intreg mapamondul.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

THE KRAFT HEINZ COMPANY

Un producator de incredere la nivel mondial, Kraft Heinz Company ofera produse de calitate superioara, cu gust excelent si echilibrat din punct de vedere nutritional, pentru orice moment al zilei, fie ca sunteti acasa, intr-un restaurant sau in miscare.

Compania HEINZ a fost fondata in 1869 in Sharpsburg (Pittsburgh), Pennsylvania, de catre Henry John Heinz. In martie 2015 a fuzionat cu KRAFT, devenind KRAFT HEINZ COMPANY si totodata nr. 5 la nivel mondial pe piata de Alimente si Bauturi.

Produsele lor sunt vandute in peste 200 de tari din intreaga lume, reunind mai mult de 25 branduri.

In Romania, sunt comercializate trei dintre cele mai iconice branduri ale companiei: Heinz, Kraft si Planters.

BRANDURI:

Astazi in intreaga lume, cuvintele “ketchup” si “Heinz” sunt aproape sinonime.

In Statele Unite ale Americii, ketchup-ul Heinz se regaseste in 97% dintre gospodarii si in 4 din 5 restaurante.

Pentru a obtine 100g de ketchup Heinz se utilizeaza 148g de rosii de cea mai buna calitate, din seminte naturale – Heinz Seeds, fara modificari genetice. In reteta ketchup-ului Heinz nu se utlizeaza arome artificiale, agenti de ingrosare sau conservanti.

In Romania, Heinz este prezent cu o sortimentatie variata, punand la dispozitia consumatorilor romani, pe langa bine-cunoscutul ketchup, si alte sosuri precum mustar, maioneza, sosuri pentru barbeque, sosuri pentru paste, dar si conserve de legume (porumb, mazare si fasole) si conserve pe baza de rosii.

Este brandul nr. 1 in categoria “Nuci, Alune si Seminte” in SUA.

Brandul a fost creat in 1896 de catre Amedea Obici, cand a cumparat un cuptor pentru prajirea alunelor, cu doar 4.5$.

In Romania, lansarea a avut loc in toamna anului 2016, in acelasi timp cu lansarea oficiala in nenumarate tari din Europa.

Gama de produse este variata, venind in intampinarea diferitelor nevoi ale consumatorilor.

CONSERVE ITALIA

Conserve Italia este o cooperativa care reuneste peste 15.000 de fermieri din Italia, fiind cea mai importantă companie europeana in categoria fructelor si a legumelor conservate, avand unitati de productie si vanzare atat in Italia, dar si in multe alte tari.

Are 12 unitati de productie, in care se proceseaza anual peste 650.000 tone de fructe, legume si rosii.

Conserve Italia promoveaza dezvoltarea propriilor brand-uri: Cirio, Yoga si Jolly Colombani. Clientii cunosc si apreciaza aceste marci, garantand cote importante de piata in canalele de vanzari, atat in retail, cat si pentru HORECA.

BRANDURI:

Traditie italiana din 1856

Cirio ofera adevaratul gust italienesc, fiind nelipsit in godpodariile din Italia, inca din 1856. Astazi e prezent in peste 60 de tari.

In 2013, Cirio a primit recunoasterea Federatiei Italiene a bucatarilor drept “marca de calitate superioara”. Produce sosuri pentru paste si pizza, alaturi de o varietate bogata de legume precum fasole borlotti, alba, rosie, mazare, linte si porumb dulce.

Excelenta produselor Cirio vine din calitatea remarcabila a materiilor prime, 100% italienesti, si din grija acordata in mod deosebit la cultivarea, culegerea si procesarea tomatelor, urmarite, de la “seminte la furculita”, printr-un sistem viguros de asigurare a calitatii astfel incat produsele finite sa se ridice la standardele cele mai inalte. 

Mai multe informatii aici.

Yoga este un brand cu peste 70 de ani de traditie, experienta si calitate.

De-a lungul timpului, a ocupat o pozitie centrala in mintea consumatorilor, produsele sale fiind recunoscute si asociate in mod direct cu “sucurile de fructe”.

Regasim asadar o gama completa de sucuri naturale, nectaruri si de bauturi racoritoare pe baza de fructe, potrivite pentru consumatorii de toate varstele.

Jolly Colombani este un brand cu o traditie indelungata, de peste 50 de ani, avand o gama variata de fructe conservate, rosii si legume.

Jolly Colombani inseamna “calitate”, atat in distributie, pentru comerciantii ce cauta un brand cu un raport bun calitate-pret, cat si pentru operatorii din cadrul serviciilor de catering, din industria alimentara, care apreciaza in mod deosebit fiabilitatea si varietatea produselor.

AIA

Aventura AIA – Agricola Italiana Alimentare a inceput la finalul anilor 60, devenind pe parcurs unul dintre cele mai importante branduri din Italia, recunoscut pentru produsele din carne de pasare.

Datorita produselor de inalta calitate, combinate cu o viziune futurista, AIA a devenit primul producator italian de produse alimentare din Europa din punct de vedere al inovatiei. AIA creeaza, provoaca si modifica regulile jocului. Inventeaza si reinventeaza retetele clasice.

In ultimii 30 de ani, AIA si-a surprins clientii cu inovatii, al caror gust si aroma a fost de fiecare data apreciat de consumatori.

De la Wudy (1985) la Dakota (2013), noile nume au devenit recunoscute la nivel international, parte a obiceiurilor alimentare de zi cu zi multumita dorintei de inovare specifica ADN-ului AIA.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Anul 1985 a reprezentat lansarea brand-ului AIA Wudy, primul crenvurst din carne de pui cu un gust usor si delicios. Astazi este un lider de piata. 

Nordic a lansat AIA si brand-ul Wudy in Romania in 2010. La momentul respectiv, Wudy erau crenvurstii din pui si curcan cu cel mai mare continut de carne de pe piata din Romania (peste 88%). Reteta Wudy a fost constant imbunatatita si adaptata cerintelor consumatorilor.

Disponibil intr-un sortiment variat de marimi si specialitati pentru fiecare gust: clasic cu carne de pui si curcan sau umplut cu branza, Wudy este alegerea potrivita in orice moment al zilei datorita timpului rapid de pregatire.

Dakota este noul brand pentru carnati AIA, avand la baza o reteta din carne de curcan cu aroma unica si surprinzatoare. Carnatii Dakota se disting prin faptul ca sunt fara gluten, fara agenti de colorare si agenti de imbunatatire a aromei.

ICAM

Inca din 1946, ICAM a fost vocea excelentei in arta ciocolatei, apreciata in familia Agostoni de peste 70 de ani. Recunoasterea mondiala a venit cu pasiunea pentru ciocolata, evolutia continua, tehnologia de ultima ora si controlul atent al intregului lant de productie, incepand cu selectia plantatiilor de cacao de origini si pana la produsul finit.

Are o gama diversificata de produse: de la pasta de cacao, unt si pudra de cacao, la ciocolata lichida, tablete sau chipsuri. Se remarca si prin ciocolata mai putin conventionala: organica, fara zahar sau fara gluten.

Nordic a recunoscut si apreciat experienta si expertiza companiei, dar si calitatea superioara a produselor, astfel ca in 2010 a pus bazele unui parteneriat care in timp s-a dovedit unul de mare succes.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

DIEMME

Caffe Diemme este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cafea din Italia, compania fiind fondata in 1927 de familia Dubbini.

Brand-ul imbina traditia cu tehnologiile moderne, plecand de la modul traditional in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile moderne folosite la prajire si ambalare, fara a face cel mai mic compromis calitativ in tot acest proces.

Caffe Diemme si-a extins in timp domeniul de activitate detinand un lant international de cafenele cu locatii atat in Italia, cat si in Dubai si Hong Kong.

Expertiza lor atat in dezvoltarea brand-ului de cafea cat si in managmentul unui lant atat de extins de cafenele ii recomanda ca partenerul ideal pentru Nordic, care astfel poate oferi o solutie completa de servire si preparare a cafelei pentru locatiile HORECA din Romania.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Caffe Diemme propune o imbinare a modernului cu traditionalul, plecand de la modul in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile de prajire si ambalare, fara compromiterea calitatii in tot acest proces.

Cafeaua verde este stocata in silozuri cu o capacitate de aproximativ 2.000 de chintale, iar calitatea este asigurata printr-o tripla tehnologie de control al calitatii boabelor de cafea. Astfel se garanteaza puritate maxima si selectarea celor mai bune boabe de cafea. 

Metoda de prajire prin inductie obtine o calitate uniforma a produsului finit, iar capacitatea de productie a companiei se ridică la 3 milioane de kilograme pe an.


Cafeaua verde este maturata, fiind pastrata timp de 8 luni in silozuri speciale. Metoda de ambalare garanteaza o protectie totala, pastrand prospetimea cafelei prajite pana cand este folosita pentru a obtine un espresso perfect. Caffe Diemme este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cafea din Italia si propune o imbinare a modernului cu traditionalul, plecand de la modul in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile de prajire si ambalare, fara compromiterea calitatii in tot acest proces.
 

LABEYRIE FINE FOODS

Labeyrie Fine Foods este un lider european in sectorul agroalimentar. De 70 de ani, au creat o gama larga de produse speciale pentru a oferi delicii culinare pentru toti.

In calitate de grup european si lider de piata pe segmentul lui, Labeyrie comercializeaza orice fel de deliciu, fara a se indeparta de misiunea de a crea noi experiente de gust.

Sub deviza „placerea nu cunoaste limite”, Labeyrie ofera o mare varietate de produse pentru orice moment al zilei (aperitiv, fel principal, desert, dupa cina si multe altele), fiecare dorinta - dulce, sarat, fiecare ocazie, fiecare gust (produse locale sau fructe de mare).

Parteneriatul Nordic cu Labeyrie a demarat in 2010 cu lansarea unei game de delicatese fine in categoriile: somon, foie gras si icre de peste. 

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Cu o serie de brand-uri distinse pe piata, Labeyrie Fine Foods se mandreste cu un "Spirit Catering" cuprinzator, care ofera bucatariei o experienta gustoasa, rafinata, variata si creativa. Specialitati savuroase pornind de la mancaruri clasice, pana la experiente gourmet noi inspirate de numeroasele culturi ale lumii.

Gama de produse poate fi impartita in patru domenii de expertiza: produse din fructe de mare, produse regionale si gastronomice, produse din peste si produse moderne.

Prin brand-urile sale emblematice, Blini si Labeyrie, Labeyrie Fine Foods este lider pe pietele sale. In acelasi timp, prin furnizarea etichetelor private pentru cele mai importante supermarketuri, grupul se evidentiaza ca fiind un partener de incredere pentru sectorul de retail.

Cu o serie de brand-uri distinse pe piata, Labeyrie Fine Foods se mandreste cu un "Spirit Catering" cuprinzator, care ofera bucatariei o experienta gustoasa, rafinata, variata si creativa. Specialitati savuroase pornind de la mancaruri clasice, pana la experiente gourmet noi inspirate de numeroasele culturi ale lumii.

Gama de produse poate fi impartita in patru domenii de expertiza: produse din fructe de mare, produse regionale si gastronomice, produse din peste si produse moderne.

Prin brand-urile sale emblematice, Blini si Labeyrie, Labeyrie Fine Foods este lider pe pietele sale. In acelasi timp, prin furnizarea etichetelor private pentru cele mai importante supermarketuri, grupul se evidentiaza ca fiind un partener de incredere pentru sectorul de retail.

ELLE & VIRE

Elle & Vire este o poveste ce a inceput in 1945, in Normandia (Franta), o zona de exceptie, renumita international pentru calitatea laptelui.

Elle & Vire a devenit intre timp unul dintre brandurile de produse lactate de referinta la nivel mondial, diferentiindu-se printr-o gama de produse de calitate premium, o retea de distribuitori extrem de performanti si cativa consilieri culinari dedicati, care impartasesc din experienta, expertiza, dar si pasiune, in toata lumea.

Astazi, compania este prezenta pe toate cele 5 continente, in peste 120 de tari, cu o sortimentatie bogata, capabila sa intruneasca cerintele celor mai exigenti chefi.

Parteneriatul dintre Elle & Vire si Nordic a inceput in anul 2006, crescand progresiv pe parcursul anilor, astfel ca in 2016 Nordic sa fie premiat la SIAL ca fiind unul dintre cei mai importanti parteneri Elle & Vire la nivel mondial.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI: