Intră pe Nordic Shops pentru cumpărături săptămânale sau delicatese pentru ocazii speciale.

Cumpără acum x

CARIERE

Secretar administrativ - receptie

BucurestiimagesFull Time

Misiunea postului:
• Asigura interfata dintre companie si persoanele din exteriorul acesteia (furnizori, clienti, reprezentanti ai diverselor institutii etc.) si promoveaza o imagine buna a firmei;
• Asigura activitatile de protocol in conditii optime;
• Proceseaza in mod eficient convorbirile telefonice, inregistreaza mesajele si le transmite in mod rapid si corect celor interesati;
• Transmite si primeste corespondenta (e-mail, fax, posta rapida, curier etc), o triaza cu atentie si o distribuie in companie;
• Redacteaza documente la solicitarea top si middle managementului companiei;
• Traduce acte, corespondenta, material documentar;
• Efectueaza comenzi pentru articolele de birotica si protocol, le distribuie si tine evidenta acestora;
• Face rezervari la hoteluri, bilete de transport, mese de protocol etc. pentru personalul firmei si pentru vizitatori;
 
Cerinte:
• Studii superioare;
• Excelente abilitati de comunicare si relationare; spontaneitate;
• Comunicare verbala si scrisa corecta in limba romana;
• Limba engleza – scris, vorbit - nivel avansat;
• Foarte bune abilitati operare PC (Excel, Word, Internet);
• Persoana energica, atenta la detalii;
• Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare;
• Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri;
• Aspect fizic ingrijit, discurs coerent, autocontrol.

APLICA ACUM