Intră pe Nordic Shops pentru cumpărături săptămânale sau delicatese pentru ocazii speciale.

Cumpără acum x

CARIERE

Customer Service Officer

BucurestiimagesFull time

Nordic Group caută Customer Service Officer care asigura relationarea in permanenta cu clientii grupului in scopul preluarii, inregistrarii si solutionarii sesizarilor venite de la acestia.

Principalele responsabilitati:

  • Interactioneaza cu clientii companiei si ofera informatii prompte si detaliate catre acestia.
  • Preia si inregistreaza sesizarile clientilor si ofera solutii optime, intr-un timp cat mai scurt.
  • Initiaza comunicarea in interiorul companiei, in functie de problema clientului, cu toate departamentele implicate in procese: depozit, operare documente, vanzari, etc.
  • Preia solicitarile potentialilor clienti si ii pune in legatura cu Business Developer-ul zonal.
  • Mentine comunicarea deschisa cu Business Developer-ii, atat prin telefon, cat si in scris.
  • Asigura un proces de invatare continuu privind portofoliul de produse Nordic, prin studiu individual si cooperare cu ceilalti colegi din alte departamente.
  • Ajuta Business Developer-ii cu intocmirea tuturor formularelor specifice legate de activitatea zilnica: fise clienti, fise reduceri pret si promo si alte acte procedurale interne. Poate prelua si comenzi.
  • Mentine o atitudine profesionista, pozitiva si empatica in raport cu clientii, in toate circumstantele.
  • Raspunde de confidentialitatea documentelor si informatiilor cu care lucreaza.

Profilul candidatului ideal:

Nivel educatie: Minim studii medii.

Experienta: Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara

Cunostinte necesare:

  • Cunostinte SAP – reprezinta un avantaj
  • Cunostinte de limba engleza.

Cerinte:

  • Abilitati foarte bune de comunicare
  • Rezolvare de probleme
  • Orientare catre rezultat
  • Atentie distributiva
  • Operare pe calculator: Word si Excel, Internet
  • Rabdare/ ascultare activa
  • Lucru in echipa
APLICA ACUM